Dag 13: Zand in je haren, ogen en neus

30 oktober 2019 - Tel Aviv, Israël

Na al het werken was het vandaag eindelijk tijd om te ontspannen.

Om 09:00 vertrokken wij met elkaar richting Tel Aviv; Rishon Lezion. Eerst maakten we een stop bij de supermarkt. Daar hebben we veel eten en drinken ingeslagen en werd ons geduld op de proef gesteld bij de kassa. Het woord vlot kennen ze hier kennelijk nog niet.
Daarna zijn we verder gereden naar het strand! Hier hebben we de hele dag doorgebracht met zwemmen, wandelen en zonnen.

De wind waaide erg hard. Ondanks de waarschuwing om niet te gaan zwemmen sprongen wij waaghalzen toch de zee in. De een wat banger voor het water dan de ander hebben we erg van de zee genoten.

De reden van het strand bezoekje was het werken aan onze tussen presentaties. Zoals u hierboven kan lezen hebben we daar niet zoveel aan gedaan. Toch wisten we er mooie presentaties van te maken omdat we onze tijd in de auto goed gebruikt hadden.

De presentaties waren geslaagd. We hebben er een interactieve en humoristische avond van gemaakt. Van koprollen over de grond, vechten voor een
plastic beker tot een prachtig lied. We mochten op deze manier de leerpunten van onze groepswerken presenteren. Hiervoor was uur gepland maar omdat we te veel geleerd hebben om dat in een uur aan elkaar te vertellen hebben we er 3 uur van gemaakt. Geheel vrijwillig.

Na een prachtige avond afsluiting door Rianne, gaan wij vanavond voor de laatste keer op het mooiste bankje van de wereld zitten en genieten van een van de meest bijzondere plekken op aarde.

Slaaplekker allemaal

1. Josephine boelhouwers:
    30 oktober 2019
    Wat hebben jullie verschrikkelijk veel gezien en meegemaakt de afgelopen dagen. Snap dat jullie moe zijn! De moeheid gaat wel over, maar de herinneringen blijven! Nog mooie dagen toegewenst!
  2. Jan:
    30 oktober 2019
    Weer meegenoten van jullie bijzondere, indrukwekkende ervaringen !. Nu nog (op het "schip" der woestijn ?) naar de bedoeïnen ter overnachting in de woestijn. Daarna een voorspoedige "uittocht" ✈ uit dit prachtige land🇮🇱 naar Holland. Goede reis en behouden thuiskomst toegewenst. Dank jullie wel voor de verslagen. Shalom, opa Jan
  3. Marnix en Liesbeth schaddelee:
    30 oktober 2019
    We genieten iedere avond van jullie verslag die dag en leven zo met jullie mee. Geniet van jullie laatste wegtikkende uurtjes en behouden vaart.